Ontdek de kracht van een professionele huisstijl

Workshop huisstijl

Wat is een huisstijl? Wat moet ik met een stijlgids? Welke kleuren passen bij mijn bedrijf? Spreekt dit lettertype mijn klanten aan? Deze en tal van andere vragen beantwoorden mijn collega Deize Fonseca Serrano en ik tijdens de workshop ‘What is corporate identity and why should we take it seriously?’

Deze workshop is bedoeld voor iedereen die een professionele uitstraling aan zijn onderneming wil geven. Een doordachte huisstijl die consequent wordt gebruikt is essentieel voor elk bedrijf.

Tijdens de ruim vier uur durende bijeenkomst beantwoorden we niet alleen vragen rond logo’s lettertypen en kleuren. Ook gaan de deelnemers zelf aan de slag om inzicht te krijgen in de sterke onderdelen van een huisstijl, de valkuilen en de afbreukrisico’s. Daarnaast laat ik je zien dat slechte teksten je communicatie negatief beïnvloeden en je bedrijf zelfs geld kosten.

Workshop Corporate Identity

Aanmelden voor de workshop

‘What is corporate identity and why should we take it seriously?’ vindt plaats op 3 december a.s. en wordt gehouden bij Quinta da Boa Nova, Estômbar, Portugal. De aanvang is 14.00 uur. Deelname kost 40 euro (inclusief koffie, thee, water en snacks). Naere bijzonderheden volgen, maar aanmelden kan nu al door mij een bericht te sturen. De voertaal is Engels.

Over Deize Fonseca Serrano, graphic designer

Deize Fonseca SerranoMet Deize werk ik al een aantal jaren nauw samen. Wij bundelen onze krachten bij, onder meer, de ontwikkeling van huisstijlen, folders, brochures en websites. Zij is een gepassioneerde vakvrouw die bevlogen over haar werk kan vertellen.

Vind je deze workshop interessant, maar heb je geen gelegenheid om de bijeenkomst in Portugal bij te wonen? Ook in Nederland organiseren we soortgelijke workshops (in company). Ik stuur je graag de details.

De afbeeldingen in dit bericht zijn voorbeelden van de huisstijlen die Deize heeft ontworpen.

Geplaatst in schrijfnieuws en getagd met .

Dagelijks ben ik in de weer met taal en tekst en houd ik koers in de dynamische wereld van de hedendaagse media. Ik blog, schrijf en redigeer teksten en verzorg journalistieke producties. Tijdens mijn schrijfworkshops en -presentaties draag ik mijn kennis over. Anderen leren betere teksten te schrijven geeft me voldoening. Vooral als de auteurs meer plezier krijgen in het schrijven.

Geef een reactie